اینطور نمیشود

باید یک غریق نجات همیشه همراهم باشد

غرق در فکرت شدن اصلا دست خودم نیست …



نظرات شما عزیزان:

rezz
ساعت20:41---3 فروردين 1395
جالب بود

آناهیتا
ساعت19:42---14 فروردين 1393
سلام عزیزم.ببخشید نباید راجب شما زود قضاوت می کردم.منم شما رو خیلی دوست دارم چون خیلی دختر خوب و باادبی هستی موفق باشی گلم.
پاسخ:سلام گلم.نه عزیزم این حرفا چیه همه ی ماها زود قضاوت میکنیم فقط شما نیستی دیگه از فکرش بیا بیرون گلم. ممنونم خوبی از خودته آناهیتاجون


آناهیتا
ساعت14:20---14 فروردين 1393
سلام.محدثه باهام قهری؟؟؟اگه قهر باشی که زشته چون شما که بچه نیستی عزیزم.
پاسخ:فدات شم این حرفا چیه؟!!! شما عین خواهر خودمی...درضمن من قهر تو کارم نیست عزیزدلم


مهسا
ساعت13:36---10 فروردين 1393
محدثه جون عکس خوشگلایی که بهم نشون دادی رو بزار... خیلی نازشده بودی البته الآنم باید برات اسفند دودکنمااااااااااااااا...یادت هست کدوم عکسا رو میگم ک؟؟؟!!!
پاسخ:مهسا جان پست جدید برای شماست...عکسهای خودم و خانوادمه...همونایی که میخوای :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 3 فروردين 1394 | 10:9 | نویسنده : mohadeseh |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.