نفس تنگ دارم...

     دل تنگ دارم...

         چشم انتظار دارم...

دوری و غصه و بیقراری دارم...دوری کسی که ازجانم گران تراست...

         بغضی دارم به اندازه ی یک آه که آسمان را تیره و تار و آرایش زمین را برهم میزند،

       همانطورکه آرایش زندگی من درهم و برهم است....!

             "امیدوارم آرایش زندگی هیچکس به هم نخوره.."

                                 دوستون دارم...



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت11:42---10 ارديبهشت 1395
این روزها خوابــــــم نمـــیاد

فقــــــــــــــط مـــی خوابــــــــــــــــم

که بیــــــــــــــدار نبـــــــــــــــاشم


عکس نوشته
ساعت16:55---29 دی 1394
سلام میای تبادل لینک کنیم بهم خبر بده قربونت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 17 دی 1398 | 12:40 | نویسنده : mohadeseh |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.